Få hjælp til behandlingen af virksomhedens mange fakturaer takket være MW Invoice Workflow, der tilbyder nem og elektronisk faktura håndtering til deres kunder.
Elektronisk faktura håndtering
Med elektronisk faktura håndtering er det slut med store og uoverskuelige stakke af papirer, der let bliver væk eller forputter sig i mængderne. Elektronisk faktura håndtering fra MW Invoice Workflow samler alle fakturaer ét sted, så man nemt og enkelt kan danne sig et overblik over både de fakturaer, man modtager, og som man selv sender ud til sine kunder. Det gør hele ordre processen mere effektiv og hurtig, så man hurtigt kan behandle de ordrer, man modtager og sender ud som virksomhed. Der er altså mange gode grunde til at se nærmere på muligheden for at få elektronisk faktura håndtering hos MW Invoice Workflow.
Automatisk godkendelse af faktura
Med automatisk godkendelse af faktura kan man let behandle fakturaer fra velkendte kunder og lignende, hvis ordrer man i forvejen kender og har godkendt. Det kan spare en for en god portion tid ikke at skulle sidde og godkende standard fakturaer fra alle kunder, hvis man i stedet skifter til automatisk godkendelse af faktura, som den elektroniske faktura håndtering fra MW Invoice Workflow blandt andet indebærer som produkt.
Nem registrering af faktura
MW Invoice Workflow sikrer samtidig nem registrering af faktura, idet alt bliver samlet i Microsoft Dynamics AX, så man har let adgang til alle informationer, man har brug for, på ét og samme sted. MW Invoice Workflow er blandt andet lig med nem registrering af faktura, fordi det hele sker automatisk og ensartet. De samme informationer gemmes og registreres, så man får en ensartet og effektiv proces ved alle ordrer.
Læs nærmere om mulighederne inden for elektronisk faktura håndtering såsom automatisk godkendelse af faktura samt nem registrering af faktura online hos MW Invoice Workflow.