Besøg Perfion og find løsninger til at holde styr på dine produktdata på tværs af mange kanaler og platforme.
PIM system
Perfions PIM system er den helt rigtige løsning, hvis du har brug for at holde dine produktinformationer opdateret i et marked, hvor produktlevetiden bliver kortere og kortere, og hvor det er vigtigt at reagere hurtigt på forskellige tendenser og ændringer. Det kan være svært, hvis man har informationer om mange forskellige produkter fordelt på mange forskellige platforme. Det kan specielt være udfordrende, hvis din virksomhed opererer på et globalt marked med mange forskellige sprog. Med Perfion PIM system får du mulighed for at opdatere dine informationer fra én kilde, så du ikke behøver at gøre det på alle dine platforme. Du sparer mange manuelle timers arbejde, og du sikrer dig, at informationerne bliver ens. Du er også i stand til at reagere på hurtigt på ændringer i produkterne eller markedet. Samtidig sikrer du datakvaliteten, og Perfions PIM system er derfor både en fordel for dig og dine medarbejdere, der slipper for meget arbejde og forvirring. Derudover er det også en fordel for dine kunder, partnere og leverandører, der ikke behøver tage stilling til forskellige informationer om det samme produkt. Du kan læse meget mere her på hjemmesiden www.perfion.dk om PIM system, hvor du også kan læse om Perfions partnere og kunder. Du kan også kontakte Perfion og få vejledning om, hvordan Perfions PIM system kan hjælpe dig og din virksomhed. Du kan også læse mere om Perfions forskellige løsninger og service, bl.a. til at lave Ehandel, prislister, produktkataloger og meget andet. Du kan også finde videoer med tidligere kunders oplevelser af Perfion PIM system og høre om deres oplevelser.
Så hvis du har brug for nem og hurtig opdatering af produktinformation på tværs af flere platforme og sprog, så besøg Perfion og find den helt rigtige løsning.