Du kan lære meget mere omkring multi channel marketing hos Perfion.
Multi channel marketing
I en virksomhed kan multi channel marketing være foretrukket, da det giver dig mere fleksibilitet i forhold til dig selv og dine kunder. Hos www.perfion.dk kan de tilbyde multi channel marketing, der kan gøre det lettere for din virksomhed at få dine produktinformationer synkroniseret med forskellige platforme. Perfion har med deres multi channel marketing system, Product Information Managment, gjort det muligt at få dine produktinformationer synkroniseret med forskellige platforme. PIM (Product Information Management) synkroniserer alle dine produktdata fra ét oprindelsessted til alle marketingkanaler. Multi channel marketing fra Perfion henvender sig til virksomheder, der har behovet for at kommunikere via mange kanaler og på flere forskellige sprog. Når din virksomhed har behovet for et ordentligt multi channel marketing produkt, er PIM fra Perfion den helt rigtige løsning. Perfions løsning på multi channel marketing giver dig fuld kontrol over alle produktdata på alle dine marketing- og salgsplatforme. Med Perfions løsning på multi channel marketing, PIM (Product Information Management) vil du have verdens eneste 100 % standardløsning.
Åben API
Da Perfions multi channel marketing, via sit åbne API kan integreres med din eksisterende IT-platform, er det lettere for din virksomhed at håndtere. Derudover vil systemet håndtere konstante ændringer i kravene uden ekstra omkostninger. Med API vil du få et brugervenligt system, der udvider funktionaliteten eller genbruger information, blandt andet til forbedring til eksempelvis e-handel.
Med Perfions multi channel marketing, PIM, vil du få én kilde hvor du har opdaterede produktinformationer, så du kan fokusere på dit arbejde uden at skulle bekymre dig om dine produktdata synkroniseres. Da multichannel marketing fra Perfion bliver gjort lettere for dig og dine ansatte at håndtere, giver det mere tid og mulighed for at fokusere på arbejdet uden bekymringer for om der vil være problemer med de forskellige kommunikationsplatforme.